ЛЬВІВ

23 / 03 / 201906:27:10 ( GMT+0200 )

Коротко про основне

  
   Вельмишановні користувачі Інтернетом, прихильники автомобільного транспорту! Ми раді вітати Вас у статусі відвідувачів нашого сайту. З метою отримання максимальної інформованості про транспортні засоби пропонуємо скористатися послугами нашого сайту. До Вашої уваги надається детальна інформація про місцезнаходження транспортних засобів, що зацікавили Вас, а також про їх укомплектування, згідно із вашими побажаннями та потребами.
   Для того щоб визначити, які вільні транспортні засоби знаходяться щонайближче від Вашого місцезнаходження і зможуть прибути до вас упродовж 10-20 хвилин, а у зимовий період 10-30 хвилин,- скористайтесь варіантами описаними нижче.

Варіант перший – пошук за Вашою адресою

  
1) >>> перейти на сторінку ''Пошук вільного авто'';
2) >>> вибрати першу літеру назви вулиці;
3) >>> вибрати назву вулицi;
4) >>> вибрати діапазон номерiв будинків, в якому знаходиться номер вашого будинку;
5) >>> в списку вільних водіїв, а також водіїв, котрі будуть звільнятись у вашому діапазоні, котрі готовi виконати Ваше замовлення, вибрати водія та кліком на значку контактного номеру телефону відкрити його;
6) >>> зателефонувати та домовитись про поїздку.

Варіант другий – пошук за фото-орієнтиром

  
1) >>> перейти на сторінку ''Пошук вільного авто'';
2) >>> вибрати категорію фотоорієнтиру( наприклад, ''готелі, мотелі, хостели'' ), або район з орієнтирами;
3) >>> зробити клік на фотоорієнтирі( наприклад - гот.''Львів'' );
4) >>> повторити дії, описані в пунктах 5, 6 попереднього варіанту.

Варіант третій – пошук за характеристиками

  
1) >>> перейти на сторінку ''Каталог транспорту'';
2) >>> ввести необхідні дані і натиснути кнопку «Пошук»;
3) >>> повторити дії, описані в пунктах 5, 6 першого варіанту.

Діапазони номерів будинків

  
   Вулиці великої протяжності, такі як вул. Зелена, поділено на декілька діапазонів. Просимо вас звернути на це увагу та обирати той діапазон, в якому знаходиться Ваш будинок.
   Діапазони номерів будинків поділено на наступні:
1.– це всі номери будинків вулиці, парні та непарні( 1 - 50 );
2.– тільки парні номери будинків( 2 … 20 );
3.– тільки непарні номери( 1 … 17 );
4.- певні номери, котрі відносяться до одної вулиці, але доїзд до них відбувається з іншої вулиці( 1а, 102в ).
   У випадку, коли Ви не можете знайти авто біля Вашого діапазону вулиці( наприклад парного ), можете використати для пошуку протилежний діапазон( наприклад непарний ).

Статуси водiїв

  
1. Вiльний( зелений фон фото водія ) - водiй на даний момент вiльний та знаходиться бiля обраного ним орiєнтира. У випадку, якщо мiсцезнаходження не вказано, - вам доведеться його уточнити, оскільки такий транспортний засіб може бути орієнтований на виконання спеціальних замовлень( наприклад вивіз сміття, ритуальні послуги, тощо... ).
2. Буде вiльний( світло - синій фон фото водія ) - на даний момент водiй зайнятий, але повинен звільнитись до вказаного під фото часу.
3. Зайнятий( червоний фон фото водія ) - на даний момент водiй виконує замовлення іншого клієнта.
4. Не працює( сiрий фон фото водія ) - на даний момент водiй не працює, але може прийняти попереднє замовлення: трансфер, зустрiч в аеропорту, вокзалах, виїзд за мiсто або просто замовлення авто наперед......

Тарифи, розрахунки

  
   Біля фотографії водія вказуються тарифи, згідно з якими він обслуговує клієнтів. Якщо тарифи не вказані, то водій працює за договірною оплатою. У водiя із вказаними тарифами, починаючи від мінімальної ціни проїзду і далі, як правило, в наявності буде лічильник. Згідно з правилами, кожен водій зобов’язаний виписати клієнту чек, на якому повинні бути вказані: дата, час, вартість проїзду та особистий номер водія. Якщо ж він цього не зробив, просимо нас повідомити за телефоном( з 10.00 до 18.00 ), або електронною поштою, вказаними внизу сторінки. Кожен чек має свій власний серійний номер. Згодом за цим номером шляхом випадкового електронного відбору можливе проведення розіграшів заохочувальних призів. Під тарифами водія можливе зазначення назви Банку, котрий його обслуговує - номер карти, на яку можна розрахуватись за послугу шляхом додатків моб.тел.( "Приватний кабінет", Приват24, тощо ). При розрахунках на платіжну карту клієнт зобов'язаний при посадці оплатити ціну мінімального проїзду, а потім доплатити за остаточну вартість послуги. Якщо водій не виконав ваше замовлення з певних причин - він зобов'язаний повернути вам ваші кошти.
   В Україні працюють наступні оператори мобільного зв’язку: VODAFONE, KYIVSTAR, LIFECELL... На сторінці водія логотипами позначено операторів, якими користується даний водій. Ви можете вибрати оператора найзручнішого для Вас.

Тарифи економ-класу

  
   Тарифи економ-класу визначаються трьома показниками. Це вартість проїзду до 7 грн. за 1 км проїзду, мінімальна вартість проїзду ( не більше 50 грн. за 2 км.), а також, вартість хвилини очікування, що складає не більше 1.00 грн. Тарифів економ-класу також можуть дотримуватись водії, що надають послуги перевізників за домовленістю.

Застереження щодо відмови

  
   Номери телефонів клієнтів, котрі в силу певних обставин, замовивши транспорт, не вийшли до водія, не попередивши заздалегідь про відмову, й надалі не виходять на зв’язок, заноситимуться автоматично в «чорний список». У разі появи наступних замовлень із даного номера, виклик обслуговуватись не буде. Дізнатись інформацію стосовно занесеного в чорний список номера телефона можна за телефоном( з 10.00 до 18.00 ), вказаним внизу сторінки.
   Дзвінки із телефонів із невизначеним номером («невідомо») водій за власним бажанням може відхилити, адже не матиме змоги відтелефонувати такому клієнту.
   Замовлення, що надходитимуть із передмістя, також можуть здійснюватись на огляд водія. Щоб застрахувати себе від «холостого пробігу» , водій може попросити клієнта перерахувати певну суму ( 5-10 грн. ) на номер його мобільного телефону, або банківську карту в якості своєрідної гарантії.

Замовлення через перекладачів

  
   Шановні клієнти сторінки нашого сайту, автоматично вибирають водіїв, котрі володіють обраною мовою( мова вибирається в правому верхньому кутку ) або ж водіїв, що співпрацюють із відповідними перекладачами, котрі допоможуть узгодити місце зустрічі, маршрут, вартість поїздки тощо… Слід зауважити, що Вам доведеться запам’ятати номер обраного водія та повідомити його перекладачеві. У випадку необхідності присутності перекладача при поїздці, замовлення, котре Ви бажаєте здійснити, необхідно спланувати завчасно(приблизно за годину до поїздки). Послуги перекладача оплачує клієнт.
   У випадку недостатнього мовного рівня водіїв або перекладачів, внаслідок чого Вам не вдалось знайти взаєморозуміння, просимо інформувати нас про таких.

На замітку

  
   Шановні користувачі! Просимо звернути Вашу увагу на декотрі моменти, що можуть виникнути у процесі замовлень транспортних засобів. Наприклад, може трапитись наступне: в момент, поки клієнт набирає номер водія обраного транспортного засобу, телефонує — спливає певний час. У цей момент до водія може підійти клієнт, і водій прийме від нього замовлення швидше. Аналогічно може поступити замовлення в “онлайн ” – режимі яке водій у даному часовому проміжку почне виконувати, перебуваючи на момент набору номеру телефону вже зайнятим. Водій ще не встиг подати інформацію про те, що він зайнятий, тому буде змушений відхилити Ваше замовлення. У згаданій вище моделі ситуації просимо Вас із розумінням поставитись до таких випадків та замовити будь-якого іншого водія на Ваш огляд.
   Під час викликів авто до певних орієнтирів ( стадіонів, ринків, кладовищ, парків і т.п.), котрі мають декілька входів і виходів, просимо чітко вказувати, котрий із них максимально наближений до Вас, щоб уникнути небажаної плутанини.
   Те ж саме стосується послуг, що вимагають додаткової комплектації. Водій не зобов’язаний постійно возити із собою всю комплектацію транспортного засобу (наприклад, причіп), тому перед тим як зробити замовлення, переконайтесь, що додаткова комплектація відповідає тій, яку Ви шукали.
   Трапляються і наступні випадки: водій, замовлений клієнтом, по дорозі до нього затримується в силу непередбачених обставин( ДТП, поломка, тривалий затор i т .д. ). Втрачається дорогоцінний час. Водій мимоволі змушений відмовитись від даного замовлення, зателефонувавши Вам, бо не в змозі вчасно його виконати. Тому зустрічне прохання до клієнтів: у разі відмови водія із розумінням віднестись до ситуації та зателефонувати до іншого, котрий в цей час знаходитиметься максимально близько й доступно до Вас.

P.S.

  
   Даний сайт являється iнформацiйно-рекламним ресурсом, а не службою таксi, тому всi поїздки, виконання певних видів робiт та послуг водiями виконуються виключно за домовленiстю. Просимо також звернути увагу на те, що при замовленнi авто можуть виникнути певнi ризики, якi описанi у роздiлi "на замітку".
   Наперед вдячні за користування нашими послугами,- ми докладаємо всіх зусиль, щоб виправдати Вашу довіру.
   Усі зауваження стосовно роботи сайту, відмови водіїв їхати на замовлення( водії пасажирського авто із вказаними тарифами ), системи обслуговування, певні побажання та поради просимо надсилати на електронну пошту, вказану внизу сторінки. Будемо вдячні за надану інформацію, що допоможе нам більш якісно надавати Вам послуги. З повагою колектив компанії!